На виконання законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», постанов Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», від 28.08.2021р. №769 «Про внесення змін до постанови КМУ від 10.04.2019 року №530», від 15 листопада 2017 року № 863 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», наказів Міністерства освіти і науки України від 01 лютого 2018 року № 90 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205», від 16 жовтня 2020 року № 1281 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти», листів Міністерства освіти і науки України від 13.11.2018 року №1/9-691 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти», від 29 вересня 2022 року № 1/11471-22 «Про роботу асистентів вчителів», від 27 вересня 2022 року № 4/2703-22 «Про створення ресурсних кімнат», на підставі заяв батьків учнів та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство у 2024/2025 навчальному році створено класи з інклюзивною формою навчання: у 1 класі (вчитель - Рибенчук Марія Василівна, асистент вчителя - Кобозєва Наталія Миколаївна), у 2 класі (вчитель - Петрич Наталія Василівна, асистент вчителя - Панченко Мар'яна Іванівна), у 2 класі філії Никовата (вчитель Кознюк Галина Дмитрівна, асистент вчителя - Тонюк Марія Миколаївна) та у 9 класі (класний керівник - Дійчук Оксана Василівна, асистент вчителя - Колобейчук Марія Василівна).
Навчальний план 2 клас (Никовата)
Розклад уроків 2 клас (Никовата)
Порядок організації інклюзивного навчання в Яворівському ліцеї "Гуцульщина"
Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Коментарi